Szybki kontakt

P.P.U.H. WIZ s.c.
W. i Z. Zborowski

Kontakt z nami:
ul. Główna 37
43-426 Simoradz k. Skoczowa
(województwo śląskie)

tel. +48 33 856 22 22
kom. +48 509 011 070
mail: biuro@wiz-wozki.pl
NIP: 548-005-56-46

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Blog wpisy
Problem z wysyłkami DHL - paczki niestandardowe

Szanowni Klienci.

W związku z polityką firmy DHL, wprowadzonej bez żadnej wcześniejszej informacji, nie jesteśmy w stanie wysyłać paczek niestandardowych (wózki dwukołowe, wózki platformowe ze spawaną poręczą - typu 1BRS), do momentu znalezienia nowego przewoźnika.

AKTUALIZACJA: istnieje możliwość wysyłania większości (rozmiar podstawy musi mieścić się na pół palecie, tj. 80x60 cm) wózków dwukołowych spedycją ETLogistics, koszt wysyłki 1-2 szt. wózków PO PRZEDPŁACIE - 75,00 zł netto. Wózki platformowe ze spawaną poręczą - nadal nie ma możliwości wysyłki.

Jeżeli macie Państwo możliwość odbierania swoim kurierem przesyłek, to jest oczywiście taka możliwość.

Za wszelkie niedogodności z góry przepraszamy!

Zwroty i reklamacje

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P.P.U.H. WIZ s.c., W. i. Z. Zborowski
ul. Główna 37

43-426 Simoradz

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.P.U.H. WIZ s.c., W. i. Z. Zborowski
ul. Główna 37

43-426 Simoradz

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

Cenniki do pobrania
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl